دانش درمان‌گر است

شروع مسیر یادگیری
ورود و ثبت‌نام

ورکشاپ آکادمیک رایتینگ

معرفی دوره

Academic writing workshop

تجربه‌ی یادگیری، فیدبک و تمرین مهارت‌

نوشتن مدارک اپلای مانند CV، انگیزه‌نامه (SOP)، کاورلتر و ایمیل‌های رسمی یکی از مهم‌ترین بخش‌های اپلای به دانشگاه‌ها و فرصت‌های شغلی بین‌المللی است. این مدارک، اولین تصویر شما از خودتان هستند، پس چرا بهترین نسخه آن‌ها را ارائه ندهید؟

ورکشاپ آکادمیک رایتینگ به شما کمک می‌کند تا با تمرین‌های عملی و فیدبک‌های اختصاصی، مدارکی بسازید که به سادگی از دیگران متمایزتان کنند.

این ورکشاپ، تنها یک دوره آموزشی نیست. با بررسی تمرینات و فیدبک‌ها، پس از ثبت‌نام در ورکشاپ تا آماده کردن داکیومنت‌های خود دیگر تنها نیستید! یادبگیرید، تجارب خودتان را بنویسید ، تصحیح شوید و بهترین خودتان را ارائه دهید!

بعلاوه در رقابت با بقیه‌ی نوشته‌ها، جزو ۱۰ برنده‌ی مشاوره رایگان مسیر تحصیلی با تیم مشاوره و اساتید احیا باشید.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد این دوره:

آموزش کامل:

آموزش کامل ساختار نوشتار هرکدام از مدارک، گفتن موارد مهم نوشتاری، بررسی نمونه‌های موفق، استفاده از هوش مصنوعی و سایت‌های مرتبط، توصیه‌های نوشتاری و

فیدبک‌های اختصاصی و فردی:

مدارک اپلای شما، از جمله CV، SOP، cover letter و انگیزه‌نامه، توسط اساتید مجرب بررسی و به شما فیدبک‌های کاملاً اختصاصی داده می‌شود.

تمرینات عملی:

این دوره شامل تمرینات عملی است که به شما امکان می‌دهد مهارت‌های خود را در نوشتن بهبود ببخشید و تحت نظارت اساتید مدارک پلای خود را آماده کنید.

رقابت و مشاوره:

۱۰نفر از بهترین دانشجویان این ورکشاپ، برنده‌ی مشاوره اختصاصی مسیر تحصیلی و اپلای از طرف تیم احیا می‌گردند.

سرفصل‌های دوره

  • cv
  • SOP
  • Cover Letter
  • Motivation Letter
  • Email Template

مخاطبین دوره

حضور در این ورکشاپ به چه کسانی توصیه می‌شود؟
  • کسانی که امسال یا سال آینده قصد اپلای برای تحصیل (یا کار) دارند.
  • کسانی که می‌خواند داکیومنت‌های مرتبی از معرفی خودشان برای ارائه داشته باشند.

مدرسان دوره

ساحل ابراهیمی

عضو پاره‌وقت هیئت علمی در گروه علوم انسانی و مشاور تمام‌وقت در مرکز نگارش کالج بیکن در فلوریدا

ساحل ابراهیمی فارغ‌التحصیل ارشد در رشته مطالعات انتقادی قومی و فارغ‌التحصیل تحصیلات تکمیلی در مطالعات زنان و جنسیت از دانشگاه دی‌پال شیکاگو است. همچنین، او به مدت پانزده سال مدرس زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی بوده است. ساحل در این کارگاه با تجربه‌ی سال‌ها نوشتن و بودن در سیستم تصمیم‌گیری دانشگاهی به شما کمک خواهد کرد تا بهترین ورژن کاورلتر، انگیزه‌نامه و SOP خود را بنویسید.

ملیکا عموییان

لیسانس زیست شناسی دانشگاه تهران و دانشجوی تحصیلات تکمیلی دانشگاه مک‌گیل، کانادا

ملیکا عموییان لیسانس زیست شناسی میکروبی خود را در دانشگاه تهران به پایان رساند. او مدیر انجمن زیست شناسی دانشگاه تهران بود. ملیکا الان در دانشگاه مک‌گیل(کانادا) مشغول به سپری کردن تحصیلات تکمیلی است. تجربه‌های جدید و اطلاعات تازه او در اپلای و بررسی رزومه‌های مختلف دانشجویان، در این کارگاه به کمک شما خواهد آمد تا بهترین رزومه‌ و ایمیل‌ شخصی سازی شده خود را بنویسید.

سوالات متداول

بله، دوره به صورت آنلاین و از طریق پلتفرم میت برگزار می‌شود. پس از آن دوره ضبط شده و در پنل شما برای همیشه قابل مشاهده است. همچنین پشتیبانی برای بازنگری داکیومنت‌های شما تا دو ماه پس از خرید دوره پاسخگوست.

بله، مهم‌ترین قسمت دوره پیگیری و پشتیبانی ارسال و تصحیح مدارک است. در طول دوره تمرینات عملی و تصحیح متون ارائه‌شده توسط شما، بخش مهمی از فرآیند یادگیری رخ خواهد داد. شما پس از این دوره داکیومنت‌های مرتب و بازنگری شده خود را خواهید داشت.

بله، هرچند مهمترین قسمت دوره یادگیری مهارت نوشتن و نوشتن و مرتب کردن مدارک می‌باشد، به شرط ارسال تمامی تمارین دوره و تصحیح آن‌ها، مدرک شرکت در دوره را نیز دریافت خواهید کرد.

بله، تا دوماه پس از برگزاری کلاس‌ها شما می‌توانید مدارک مربوط به ورکشاپ خود را برای ما ارسال نمایید و اساتید دوره فیدبک‌های اختصاصی و دقیق بر روی مدارک شما ارائه خواهند داد. همچنین حین دوره آموزش مکاتبه و نحوه دریافت فیدبک از اساتید دیگر هم به شما ارائه می‌گردد تا شما بتوانید پس از تصحیح اولیه مدارکتان توسط اساتید ما، از اساتید اختصاصی رشته خودتان نیز فیدبک دریافت کنید. فیدبک‌های اساتید شامل تصحیح ساختار نوشتار، تصحیح گرامر و غلط‌های نوشتاری احتمالی و تا حد ممکن تصحیح و پاسخگویی به سوالات اختصاصی در حوزه‌ی نوشتن مدارک می‌باشد.

بله، تمامی جلسات ضبط می‌شوند و شما در پنل سایت خود، به محتوای ضبط شده دسترسی خواهید داشت.

بله. شما می‌توانید هزینه ثبت‌نام را دو قسط پرداخت کنید. برای اطلاع از تخفیف‌های دانشجویی و خرید اقساطی لطفا به اکانت پشتیبانی پیام بدهید.

اگرچه هیچ تضمینی برای پذیرش وجود ندارد، اما این ورکشاپ ابزارها و دانش لازم را برای بهبود شانس موفقیت شما فراهم می‌کند.

در طول ورکشاپ، شما می‌توانید از طریق پلتفرم آنلاینی که اعلام می‌گردد، با اساتید در تماس باشید و سوالات خود را مطرح کنید. پشتیبانی فیدبک به داکیومنت‌های شما با هماهنگی تیم احیا انجام می‌گردد.

بله، به حداقل سطح زبان انگلیسی intermediate نیاز است تا تمارین ورکشاپ به خوبی انجام شود. بجز آن تنها نیاز به علاقه و انگیزه برای یادگیری و بهبود مدارک اپلای خود دارید.

ثبت نام در دوره

اطلاعات دوره

  • شروع دوره:۷ مهرماه ۱۴۰۳
  • زمان دوره: ۷ و ۸ مهرماه و ۱۴ و ۱۵ مهرماه، ساعت ۷ تا ۹ شب به وقت تهران
  • امکان پرداخت در دو قسط

2,800,000 تومان

نظرات

دیدگاهی وجود ندارد. شما اولین باشید!

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ورکشاپ آکادمیک رایتینگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین الان ثبت‌نام کنید!
مجموعه علمی میان رشته ای EHIA

تا دانش روز فارغ از پیچیدگی آن ابزاری برای روشن نمودن گوشه های تاریک تفکر و زندگی بشری باشد. زیرا بیش از هرچیزی باور داریم که "دانش، درمانگر است."

پرداخت ایمن از طریق رمزارز و ریالی

تمام حقوق محتوایی این وبسایت برای مجموعه علمی میان رشته ای EHIA​ محفوظ می باشد.