دانش درمان‌گر است

شروع مسیر یادگیری
ورود و ثبت‌نام

داستان ما

شروع داستان EHIA برمی‌گرده به حوالی اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸، صحبت‌های اتاق جلسات مرکز پژوهش‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران و احتمالاً چندتا گپ و گفت کنار املت‌های زیرج تو چمنای دانشکده.

با اینکه تفاوت‌ها از زمین تا آسمون بود ولی دو چیز ما رو کنار هم جمع می‌کرد؛ «علاقه به مغز و موجوات مغزدار» و «نگاه به اون‌ها از عینک‌های مختلف»!

این شد که تیم اولیه احیا شروع به فعالیت کرد. 

طی این چند سال خیلی چیزا تغییر کرده؛

اما در تمام این مدت تلاش‌‌ما بر این بوده و هست تا:

۱-خونه‌ای برای توانمندسازی علمی و مهارتی افراد علاقه‌مند به نوروساینس و علوم شناختی باشیم. 

۲-برای توسعه و گسترش فعالیت‌های میان‌رشته‌ای تو جامعه آکادمیک تلاش کنیم.

۳-با رعایت احتیاط و دوری از افتادن به دام شبه علم، علوم شناختی و دانش مغز رو به عنوان ابزاری برای بهبود فضای درمان، کسب و کار، صنعت و حتی زندگی روزمره به جامعه ایرانی بشناسونیم.

چون بیش از هر چیزی به این باور داریم که:

«دانش، درمانگر است.»

خانواده احیا

پوریا بحیرایی
موسس مجموعه علمی EHIA

پزشک و پژوهشگر علوم‌اعصاب از دانشگاه علوم‌پزشکی‌تهران

میزبان پادکست کندل

غزل سبویی
مدیر مارکتینگ

دانشجوی فناوری‌اطلاعات سلامت، دانشگاه علوم پزشکی تهران

نیلوفر رحیمی
مسئول هسته نوروساینس، لاین مشاوره و دوره‌های مهارتی

دانشجوی زیست‌شناسی جانوری دانشگاه تهران

آتنا دهقان
مسئول هسته ‌روانشناسی‌ فرگشتی

دانشجوی روان‌شناسی‌ و علاقه‌‌مند به حیطه مغز‌وشناخت

سیده آتنا مدرسی
مسئول هسته کامپوتیشنال

دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران

امیرحسین صحراییان
عضو تیم اجرایی-آموزشی

دانشجوی پزشکی، دانشگاه علوم‌پزشکی تهران

ریحانه خاکباز مقدم
عضو تیم اجرایی-آموزشی

دانشجوی پزشکی دانشگاه آزاد تهران

مهسا محمدی
عضو تیم اجرایی-آموزشی

دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

بامداد کشت‌کار
عضو تیم مدیا و R&D

دانشجوی علوم‌ کامپیوتر دانشگاه آزاد شیراز

آیدا مردانه
عضو تیم مدیا و ‌R&D

دانشجوی بیوتکنولوژی دانشگاه الزهرا

مجموعه علمی میان رشته ای EHIA

تا دانش روز فارغ از پیچیدگی آن ابزاری برای روشن نمودن گوشه های تاریک تفکر و زندگی بشری باشد. زیرا بیش از هرچیزی باور داریم که "دانش، درمانگر است."

پرداخت ایمن از طریق رمزارز و ریالی

تمام حقوق محتوایی این وبسایت برای مجموعه علمی میان رشته ای EHIA​ محفوظ می باشد.