دانش درمان‌گر است

شروع مسیر یادگیری
ورود و ثبت‌نام

مدرسه جامع نورومارکتینگ| نوروساینس در کسب و کار

(3 بررسی مشتری)

معرفی دوره

احتمالا برایتان پیش آمده، در فروشگاه‌ به سمت قفسه‌ی کالای مورد نیازتان رفته‌اید، از روز طولانی خود آنقدر خسته شدید که حتی حوصله نگاه کردن و وارسی محصولات مختلف را هم ندارید، یا شاید آنقدر به جزییات اهمیت می‌دهید که در هر حالی یک اسکن دقیق از آنچه می‌خرید دارید.
در هر دو حالت شما انتخاب کرده‌اید یک کالایی را از میان کالاهای مختلف قفسه بردارید، آن را در سبد خود بگذارید و فروشنده و تولید کننده آن را شادمان کنید.
اما این پدیده خواستگاه این پرسش است، چه چیز باعث میشود شما آن کالای به خصوص را بخرید؟
از اوائل قرن ۲۰ ام که انقلاب صنعتی موجب شده بود انسان مدرن تقریبا تمام نیازهای حیاتی انسان خود را مرتفع کند، تولیدکنندگان و کارخانه‌داران برای چرخاندن چرخ کارخانه‌ها و ادامه حرکت موتورهای بخار نیازمند این شدند که کالاهای خود را به شما بفروشند و نه شما از سر نیاز آن حیاتی خود آن‌هارا بخرید. فراوانی و رقابتی که از آن دوران در بازار اتفاق افتاد باعث شد مارکتینگ به رکنی اساسی در فروش بلد شود. در ادامه متخصصان و دانشمندان مختلف از مناظر متفاوت راهبرد های متنوعی را برای مارکتینگ مطرح و استفاده کرند.
در انتهای قرن ۲۰ و با پیشرفت علوم اعصاب دانشمندان این حوضه تلاش کردند با فهم زیستی-عصبی به مسائل مهم مارکتینگ بپردازند.

چگونه تصمیم بگیریم که چه چیزی بخریم و چقدر برای آن بپردازیم؟ چگونه ممکن است وقتی محصولی را دوست داریم و انتخاب می کنیم تحت تأثیر برندها قرار بگیریم؟ چرا برخی از مردم برندها را دوست دارند؟ رویکردهای سنتی برای چنین سؤالاتی بر علوم رفتاری تکیه کرده است. امروز، ما شاهد یک تغییر چشمگیر در درک خود از رفتارهای مصرف‌کنندگان و خریداران هستیم. پیشرفت‌های اخیر در علوم اعصاب مدرن، و نحوه ترکیب آن با اقتصاد و روان‌شناسی، به ما این امکان را می‌دهد تا بررسی کنیم که چگونه عملکردهای مختلف مغز در خدمت رفتار مصرف‌کننده است. یک پارادایم میان‌رشته‌ای در حال ظهور که راه های جدیدی برای ارزیابی توجه، احساسات و حافظه مصرف کننده ارائه می دهد. این دوره مقدمه ای جامع در مورد عملکرد مغز و ذهن و اینکه چگونه این دانش می تواند درک ما را از رفتارهای مصرفی آگاه کند، ارائه می دهد.
دوره مدرسه نورومارکتینگ بینش‌های آکادمیک ابتدایی و مقدماتی را ارائه می‌دهد و شامل فصل‌هایی درباره احساس و ادراک است. توجه و آگاهی؛ عاطفه و احساس؛ حافظه؛ انگیزه؛ ترجیح؛ و تصمیم گیری همچنین رویکرد به روز و جامعی در مورد چگونگی استفاده از ابزارهای علوم اعصاب برای ارزیابی شناخت و احساسات مصرف کننده ارائه می کند.

سرفصل‌های دوره

  • نوروآناتومی پایه و روش‌های جمع‌آوری داده
  • ادراک و توجه
  • حواس و درک
  • حافظه و یادگیری
  • احساسات
  • انتخاب و تصمیم گیری
  • نورومارکتینگ کاربردی
  • اخلاق در نورومارکتینگ
این دوره برای چه کسانی توصیه می شود؟
  • از آنجایی که تمام ما در این زمانه مصرف کننده‌ بی‌شمار کالا هستیم، این دوره میتواند برای تمام افراد مفید باشد، اما به خصوص بازاریابان و فعالان کسب و کار میتوانند با رویکردی جدید فعالیت های خود را بازبینی و ارزیابی کنند.

مدرسان دوره

دکتر چارلز اسپنس

رئیس مرکز تحقیقات Crossmodal Psychology در دانشکده روانشناسی تجربی دانشگاه آکسفورد

نویسنده، استاد و رئیس مرکز تحقیقات Crossmodal Psychology در دانشکده روانشاسی تجربی دانشگاه آکسفورد. او نویسنده بیش از ۵۰۰ مقاله بین المللی و ۱۰ جلد کتاب بوده. حوضه مورد علاقه تحقیق و نوشتار او چگونگی هم‌افزایی حواس مختلف و تاثیرات آن بر تصمیم گیری ماست. از جمله کتاب های وی میتوان به perfect meal, Sensehacking, Gastrophysics اشاره کرد

کاوه یزدی فرد

روانشناس شناختی و کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار

روانشناس شناختی، کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار، کارآفرین و مدرس کارآفرینی است. حوضه اصلی فعالیت وی آموزش تفکر طراحی و استفاده از دانش مغز و علوم اعصاب در بهبود مدیریت، روابط و عملکرد سازمان ها و شرکت هاست. او درحال حاضر در موسسه کوالیا مشغول به فعالیت است.

دکتر آناهیتا خرمی بنارکی

پزشک، دکترای تخصصی علوم‌اعصاب شناختی، پژوهشگر حیطه نورومارکتینگ

پزشک، نوروساینتیست و پژوهشگر حیطه نورومارکتینگ و تصمیم گیری. ایشان مقالات و تالیفات متعددی در باب نورومارکتینگ داشته است که از جمله آن‌ها میتوان به کتاب درامدی بر نورومارکتینگ اشاره کرد

دکتر شاهین جعفری

پزشک،کارافرین و کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار

پزشک و کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار، کارافرین و مدرس کارافرینی است. عمده فعالیت وی بر حوضه تربیت نیروی انسانی و آموزش مهارت های نرم و تاثیرگذاری در صنعت سلامت متمرکز میباشد. وی درحال حاضر به عنوان بنیانگذار و مدیرعامل در شرکت روما مشغول به کار است

دکتر پوریا بحیرایی

پزشک، پژوهشگر علوم اعصاب و میزبان پادکست کندل

پزشک، دانشجوی جامعه شناسی، پژوهشگر علوم اعصاب و راوی پادکست کندل. وی در حال حاضر به عنوان مدیر مجموعه علمی میان رشته‌ای EHIA مشغول به فعالیت است.

دکتر صدیقه ناقل

رواشناس بالینی، دکتری علوم اعصاب شناختی و مدرس دانشگاه

رواشناس بالینی، دکتری علوم اعصاب شناختی و عضو انجمن خودآگاهی ایران و مدرس دانشگاه است. حیطه فعالیت وی استفاده از دانش روانشناسی و علوم اعصاب برای مدیریت زندگی و خودیاریست.

دکتر سارا پورتاک‌دوست

کاندیدا دکتری علوم اعصاب شناختی و پژوهشگر علوم اعصاب

کاندیدا دکتری علوم اعصاب شناختی و محقق علوم اعصاب شناختی بوده و در حوزه طراحی و استفاده از تجهیزات مبتنی بر دانش نوروساینس در علوم پزشکی و اقدامات درمانی فعالیت میکند

نسرین سهرابی

کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی و فعال حوزه نورومارکتینگ

ایشان دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی با سابقه فعالیت در حوزه مشاوره نورومارکتینگ، نوروپکیجینگ و نوروبرندینگ است و سابقه نگارش و ارائه مقالات متعددی را در این حیطه در کارنامه دارد.

سوالات متداول

خیر، مباحث از پایه تدریس خواهند شد اما آشنایی اولیه شما با مباحث مطرح شده میتواند در جهت یادگیری بهتر به شما کمک کند.

بله، فایل ضبط شده با کیفیت از جلسات، پس از برگزاری در پروفایل شما قابل دسترسی خواهد بود.

بله، در تمام مدت دوره تمام سوالات اجرایی و اموزشی خود را میتوانید از مسئولین اجرایی بپرسید.

ثبت نام در دوره

اطلاعات دوره

  • شروع از ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
  • در ۸ جلسه ۲ ساعته
  • جلسات مدرسه به صورت آنلاین در پلتفرم زوم برگزار شده و ویدیوی هرجلسه بعد از برگزاری در پنل کاربری شما قرار خواهد گرفت
  • دسترسی زمانی نامحدود برای مشاهده دوره در پنل کاربری
  • دریافت سرتیفکیت پایان دوره از مجموعه علمی ‌میان‌رشته‌ای EHIA

780,000 تومان

نظرات

  1. محمدجواد سمنانی (خریدار محصول)

    ممنون از شما بابت برگزاری این دوره کاربردی

    • مجموعه علمی EHIA

      سلام و وقت بخیر، خیلی ممنونیم از لطف و خوشحال از حضور شما

  2. هلیا نقدی (خریدار محصول)

    سلام وقت بخیر، بنده ثبت نام کردم میشه بگید هفته‌ای چند جلسه، چه روزها و چه ساعت‌هایی هست؟

    • مجموعه علمی EHIA

      سلام همچنین
      ساعت برگزاری جلسات به این صورته:

      شنبه ۲۰ مرداد ساعت ۱۶
      پنج شنبه ۲۵ مرداد ساعت ۱۸
      شنبه ۲۷ مرداد ساعت ۱۸
      شنبه ۳ شهریور ساعت ۱۸
      شنبه ۱۰ شهریور ساعت ۱۸
      شنبه ۱۷ شهریور ساعت ۱۸
      شنبه ۲۴ شهریور ساعت ۱۸
      چهارشنبه چهار مهر ۱۸

      پس از ثبت‌نام از پنل کاربری، قسمت دوره‌های آموزشی‌من وارد دوره‌‌ای که ثبت‌نام کردید بشید. لینک گروه دوره قرار داده شده
      بعد از برگزاری آنلاین هم ویدیوی جلسات به همین شکل در پنل کاربریتون قرار می‌گیره

  3. marypapinz (خریدار محصول)

    سلام من دوره رو ثبت نام کردم لطفا بفرمایین ساعت برگزاری هم مشخصه ؟

    • مجموعه علمی EHIA

      سلام وقت شما بخیر
      بله مشخصه

      ساعت برگزاری جلسات به این صورته:
      شنبه ۲۰ مرداد ساعت ۱۶
      پنج شنبه ۲۵ مرداد ساعت ۱۸
      شنبه ۲۷ مرداد ساعت ۱۸
      شنبه ۳ شهریور ساعت ۱۸
      شنبه ۱۰ شهریور ساعت ۱۸
      شنبه ۱۷ شهریور ساعت ۱۸
      شنبه ۲۴ شهریور ساعت ۱۸
      چهارشنبه چهار مهر ۱۸

      پس از ثبت‌نام از پنل کاربری، قسمت دوره‌های آموزشی‌من وارد دوره‌‌ای که ثبت‌نام کردید بشید. لینک گروه دوره قرار داده شده
      بعد از برگزاری آنلاین هم ویدیوی جلسات به همین شکل در پنل کاربریتون قرار می‌گیره

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین الان ثبت‌نام کنید!
مجموعه علمی میان رشته ای EHIA

تا دانش روز فارغ از پیچیدگی آن ابزاری برای روشن نمودن گوشه های تاریک تفکر و زندگی بشری باشد. زیرا بیش از هرچیزی باور داریم که "دانش، درمانگر است."

پرداخت ایمن از طریق رمزارز و ریالی

تمام حقوق محتوایی این وبسایت برای مجموعه علمی میان رشته ای EHIA​ محفوظ می باشد.